Betingelser

Betingelser ved oppgradering av konto for arbeidsgiver

Betingelser ved oppgradering av konto.

1.     Aksept av regler.

Ved oppgradering av konto, så aksepteres samtidig Norworks gjeldende regler for dette. Ved misbruk  forbeholder Norwork seg retten til å suspendere bruker.

 

2.     Oppgradering av konto omfatter.

Ved å velge oppgradering av ett eller flere segmenter fra kontrollpanel så får man fullstendige kontaktopplysninger på samtlige jobbsøkere innen segment.

 

3.     Varighet av oppgradering.

Oppgradering varer inntil bruker klikker på «avbestill abonnement». Kostnad beregnes fra hver påbegynte måned. 10 dager før forfall sendes epost som påminner om eventuell avbestilling før ny periode påløper. «Avbestill abonnement» kan effektueres når som helst med enkelt tastetrykk. Om avbestilling ikke er foretatt innen månedens utløp, blir faktura for neste måned utstedt.

Det bemerkes at bruker kan se samtlige jobbsøknader uten kontaktopplysninger selv uten å ha oppgradert.

 

4.     Fakturering

Faktura for oppgradering sendes brukers oppgitte epost umiddelbart etter oppgradering. Sjekk eventuelt spam filter om ikke mottett. Fra brukers kontrollpanel kan man også se betalte og ubetalte fakturaer fra mappen «Fakturaer». Faktura kan også lastes ned derfra.

 

5.     Tilgang til oppgradert konto.

Tilgang til å se fullstendige kontaktopplysninger til jobbsøkere innen valgte segment(er), skjer umiddelbart etter oppgradering.

 

6.     Tjenestens formål.

Bruker skal behandle jobbsøknader for det de er, og ikke misbruke opplysninger til andre formål enn jobbsammenheng. Herunder oppsamling av jobbsøknader for konkurrerende virksomhet.